ΑΓΡΙΝΙΟ:ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ « aitoloakarnanianet

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ


Στον εισαγγελέα  θα οδηγηθούν    4 ρομα οι όποιοι συνελήφθησαν διότι χθες το βράδυ γύρω στις 10   επιχείρησαν να κλέψουν μηχανήματα του παλαιού Νοσοκομείου  Αγρινίου. Για κακή τους τύχη όμως
έγιναν αμέσως αντιληπτοί από περίοικους οι οποίοι ειδοποίησαν  την  αστυνομία και στο σημείο έσπευσαν αμέσως  άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ. Οι ρομά ηλικίας οι δύο 25 ετών,  ο ένας 27 και ένα ανήλικος 13 συνελήφθησαν ενώ την έρευνα ενεργεί η Ασφάλεια Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook