Αθώοι κρίθηκαν οι συλληφθέντες για την ανακατάληψη της Βαλβείου βιβλιοθήκης, που προσήλθαν
σήμερα το μεσημέρι ενώπιον του δικαστηρίου, το οποίο έκρινε ότι δεν τους βαρύνει καμιά κατηγορία.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, αρκετοί υποστηρικτές τους είχαν συγκεντρωθεί έξω από το δικαστικό μέγαρο και φώναζαν συνθήματα, ενώ υπήρχε η παρουσία και αστυνομικής δύναμης.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!