ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΦΟΙΤΗΤΗ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ


Ανθρωποκυνηγητό έχει εξαπολύσει η αστυνομία στη Θεσσαλονίκη για τον εντοπισμό και τη σύλληψη
ενός ληστή που επιτέθηκε σε φοιτητή μέσα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Σύμφωνα με την καταγγελία του 22χρονου σπουδαστή άγνωστος τον πλησίασε και τον απείλησε πως θα τον μαχαιρώσει εάν δεν του δώσει το κινητό του τηλέφωνο. Έντρομος ο φοιτητής έδωσε το κινητό με τον ληστή να εξαφανίζεται αστραπιαία. Οι αρχές αναζητούν τον δράστη ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται αντίστοιχο περιστατικό στους χώρους του Πανεπιστημίου
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook