Δ. ΒΑΝΔΗ: ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ! ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Δ. ΒΑΝΔΗ: ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΟ ΝΟΤΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ! ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ;

Κατηγορία LIFESTYLE στις   6:55 π.μ.  |  Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Η κόντρα ανάμεσα σε Νότη και Δέσποινα μεγαλώνει... αφορμή η εμφάνισή του στο ΟΛΑ ΤΡΕΛΑ. Ο τραγουδιστής αναφέρθηκε και στη Βανδή , διακριτικά μεν, πετώντας όμως μεγάλη σπόντα... όταν ρωτήθηκε για την αντίδρασή του μετά την αποχώρησή της από το σχήμα, είπε: «Η κυρία Βανδή είναι ανοιχτή γενικά και σε πολλούς τομείς» αφήνοντας να εννοηθεί οικονομικούς τομείς.
Σύμφωνα με πληροφορίες η Βανδή το συζήτησε με τον Ντέμη ο οποίος έγινε και εκείνος έξαλλος με τα λεγόμενά του, με σκοπό να προχωρήσουν σε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση ... όπως μάθαμε η τραγουδίστρια απευθύνθηκε σε γνωστό δικηγόρο και αυτές τις μέρες συζητά για το αν θα προσχωρήσει τελικά ή θα του τη χαρίσει.

nassos blog
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...