ΑΓΡΙΝΙΟ:ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΑΓΡΙΝΙΟ:ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:42 μ.μ.  |  Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Σε συμβολικό αποκλεισμό της Εθνικής Οδού προχώρησαν πριν από λίγο οι αγρότες στο
μπλόκο της Ερμίτσας, κλιμακώνοντας με τον τρόπο αυτό τον αγώνα τους και στέλνοντας τη δική τους απάντηση στην κυβέρνηση, που έκανε χθες βήματα καλής θέλησης,  προχωρώντας σε αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς.
Η συμμετοχή στη σημερινή κινητοποίηση δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, αν και το μπλόκο ενισχύθηκε από μέλη του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου. Παρόντες στην κινητοποίηση ήταν και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων ο γραμματέας της οργάνωσης Αγρινίου κ. Παύλος Ζέρης και ο διεκδικητής του χρίσματος για ο Δήμο κ. Γιάννης Κολοβός.
OLYMPUS DIGITAL CAMERAΣτις τοποθετήσεις που έγιναν οι ομιλητές φρόντισαν να καταστήσουν σαφές ότι τα «ημίμετρα» της κυβέρνησης έχουν μόνο επικοινωνιακό χαρακτήρα και αποσκοπούν στη διάσπαση του μετώπου. Οι αγρότες διεκδικούν απόσυρση του μέτρου τήρησης βιβλίων εσόδων-εξόδων, ουσιαστικές πρωτοβουλίες μείωσης του κόστους παραγωγής, καλύτερες τιμές για τα προϊόντα τους, έργα υποδομής στον αγροτικό χώρο.
Σημειώνουμε ότι ο αποκλεισμός διήρκησε λιγότερο από μισή ώρα και ξεκίνησε λίγο πριν τις 12.30, με την Τροχαία Αγρινίου να έχει αναλάβει τη διακοπή της κυκλοφορίας, ώστε να αποφευχθούν πιθανές διαμαρτυρίες διερχόμενων οδηγών.OLYMPUS DIGITAL CAMERA             O
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
agrinioreport.com

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...