Σε συμβολικό αποκλεισμό της Εθνικής Οδού προχώρησαν πριν από λίγο οι αγρότες στο
μπλόκο της Ερμίτσας, κλιμακώνοντας με τον τρόπο αυτό τον αγώνα τους και στέλνοντας τη δική τους απάντηση στην κυβέρνηση, που έκανε χθες βήματα καλής θέλησης, προχωρώντας σε αλλαγές στο φορολογικό καθεστώς.
Η συμμετοχή στη σημερινή κινητοποίηση δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη, αν και το μπλόκο ενισχύθηκε από μέλη του Εργατικού Κέντρου Αγρινίου. Παρόντες στην κινητοποίηση ήταν και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων ο γραμματέας της οργάνωσης Αγρινίου κ. Παύλος Ζέρης και ο διεκδικητής του χρίσματος για ο Δήμο κ. Γιάννης Κολοβός.
Σημειώνουμε ότι ο αποκλεισμός διήρκησε λιγότερο από μισή ώρα και ξεκίνησε λίγο πριν τις 12.30, με την Τροχαία Αγρινίου να έχει αναλάβει τη διακοπή της κυκλοφορίας, ώστε να αποφευχθούν πιθανές διαμαρτυρίες διερχόμενων οδηγών.



agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...