ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΓΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ; « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΓΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΡΕΙΝΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑ;


Επιστρέφουμε πάλι και ρωτάμε τους αρμόδιους κυρίους τι θα γίνει με την υπέρογκη αύξηση του
ειδικού τέλους στην Ορεινή Ναυπακτία;

Όλοι εσείς που θα σώσετε την Ναύπακτο γιατί δεν λέτε τι έχει γίνει με το θέμα.

Ο Δήμος Ναυπακτίας έδωσε μια απάντηση που όχι μόνο δεν έπεισε κανέναν αλλά λίγο πολύ έριξε και τις ευθύνες σε εμάς τους κατοίκους. Εάν εμεις φταίμε που το ειδικό τέλος ανέβηκε από 3 ευρώ το τμ. σε 5 ευρώ το τ.μ εσείς τι θα κάνετε για αυτό; Είναι δυνατόν κανένας να μην έχειθέση και άποψη για το θέμα;

Για μια ακόμη φορά ο λαός φταίει και αυτός είναι που πληρώνει το τίμημα.
katafigio-amorani.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook