ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΝΕΚΡΟΥΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕ ΔΥΟ ΝΕΚΡΟΥΣ


Σε τροχαίο δυστύχημα με δύο νεκρούς στην Εγνατία Οδό ενεπλάκη την Πέμπτη το απόγευμα ο
ιδιοκτήτης της Skoda Ξάνθη Χρήστος Πανόπουλος.

Με το ΙΧ του παρέσυρε δύο άνδρες στο τμήμα Ξάνθης-Κομοτηνής της Εγνατίας Οδού, στο ύψος του Ιάσμου Ροδόπης, κοντά στα διόδια.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, από τη σφοδρή σύγκρουση τα θύματα διαμελίστηκαν ενώ τραυματίστηκε ο οδηγός του ΙΧ, ο οποίος μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Ξάνθης.

Προανάκριση για το αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.

Όπως αναφέρει η αστυνομία στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπήρχε φωτισμός.

Πηγή: skai.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook