Σε τροχαίο δυστύχημα με δύο νεκρούς στην Εγνατία Οδό ενεπλάκη την Πέμπτη το απόγευμα ο
ιδιοκτήτης της Skoda Ξάνθη Χρήστος Πανόπουλος.
Με το ΙΧ του παρέσυρε δύο άνδρες στο τμήμα Ξάνθης-Κομοτηνής της Εγνατίας Οδού, στο ύψος του Ιάσμου Ροδόπης, κοντά στα διόδια.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, από τη σφοδρή σύγκρουση τα θύματα διαμελίστηκαν ενώ τραυματίστηκε ο οδηγός του ΙΧ, ο οποίος μεταφέρθηκε και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο της Ξάνθης.
Προανάκριση για το αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το τμήμα Τροχαίας Ξάνθης.
Όπως αναφέρει η αστυνομία στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπήρχε φωτισμός.
Πηγή: skai.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...