Ακόμη μια προσπάθεια για συγκέντρωση αίματος πραγματοποιήθηκε σήμερα από το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών
Αγρινίου. Όπως κάθε μήνα σχεδόν, εκτός από τις τακτικές αιμοληψίες που πραγματοποιούνται καθημερινά στον χώρο εθελοντικής αιμοδοσίας του νοσοκομείου, διοργανώνεται ημέρα αιμοδοσίας από το Σύλλογο στον προθάλαμο της κεντρικής αίθουσας του Παπαστρατείου Μεγάρου της ΓΕΑ. Σήμερα, από τις 8:00 το πρωί έως τις 14:30 δεκάδες ήταν εκείνοι που, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου και του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου, έδωσαν λίγο από το αίμα τους, βοηθώντας συνανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
Ακόμη μια προσπάθεια για συγκέντρωση εθελοντικού αίματος πραγματοποιήθηκε σήμερα από το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου. Όπως κάθε μήνα σχεδόν, εκτός από τις τακτικές αιμοληψίες που πραγματοποιούνται στον χώρο εθελοντικής αιμοδοσία του νοσοκομείου, διοργανώνεται ημέρα αιμοδοσίας από το Σύλλογο στον προθάλαμο της κεντρικής αίθουσας του Παπαστρατείου Μεγάρου της ΓΕΑ. Σήμερα, από τις 8:00 το πρωί έως τις 14:30 δεκάδες ήταν εκείνοι που, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου και του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου, έδωσαν λίγο από το αίμα τους, βοηθώντας συνανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
agriniopress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!