ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΕΙΟ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   4:12 μ.μ.  |  Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

epi-aimodosia21-2-20141
Ακόμη μια προσπάθεια για συγκέντρωση  αίματος πραγματοποιήθηκε σήμερα από το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών
Αγρινίου. Όπως κάθε μήνα σχεδόν, εκτός από τις τακτικές αιμοληψίες που πραγματοποιούνται καθημερινά στον χώρο  εθελοντικής αιμοδοσίας του νοσοκομείου, διοργανώνεται ημέρα αιμοδοσίας από το Σύλλογο στον προθάλαμο της κεντρικής αίθουσας του Παπαστρατείου Μεγάρου της ΓΕΑ. Σήμερα, από τις 8:00 το πρωί έως τις 14:30 δεκάδες ήταν εκείνοι που, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου και του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου, έδωσαν λίγο από το αίμα τους, βοηθώντας συνανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
epi-aimodosia21-2-20142
epi-aimodosia21-2-20143
epi-aimodosia21-2-20144
epi-aimodosia21-2-20145
Ακόμη μια προσπάθεια για συγκέντρωση εθελοντικού αίματος πραγματοποιήθηκε σήμερα από το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου. Όπως κάθε μήνα σχεδόν, εκτός από τις τακτικές αιμοληψίες που πραγματοποιούνται στον χώρο  εθελοντικής αιμοδοσία του νοσοκομείου, διοργανώνεται ημέρα αιμοδοσίας από το Σύλλογο στον προθάλαμο της κεντρικής αίθουσας του Παπαστρατείου Μεγάρου της ΓΕΑ. Σήμερα, από τις 8:00 το πρωί έως τις 14:30 δεκάδες ήταν εκείνοι που, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου και του Γενικού Νοσοκομείου Αγρινίου, έδωσαν λίγο από το αίμα τους, βοηθώντας συνανθρώπους που το έχουν ανάγκη.
agriniopress.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...