ΈΣΠΑΣΑΝ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΈΣΠΑΣΑΝ ΠΑΡΜΠΡΙΖ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:35 μ.μ.  |  Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

unnamed
Αφόρητη κατάσταση βιώνουν μαγαζάτορες σε κάποιες περιοχές του Αγρινίου με το θράσος κάποιων
να έχει ξεφύγει από τα ανεκτά πλαίσια. Πιτσιρίκια, που ασφαλώς κάποιοι τα καθοδηγούν, σπάνε αυτοκίνητα εν ψυχρώ για να πάρουν από μέσα ότι βρουν. Το φοβερό όμως είναι ότι αυτό συμβαίνει ακόμη και στα 100 μέτρα από το αστυνομικό μέγαρο!Αυτό συνέβη πριν λίγα 24ωρα σε γνωστή επιχείρηση εστίασης που βρίσκεται κάτω από την εθνική οδό- πίσω από γνωστή μονάδα- στα Αη- Βασιλιώτικα. Πελάτης της επιχείρησης βγήκε στο πάρκινγκ για να πάρει το αυτοκίνητό του και βρήκε το παρμπρίζ σπασμένο και μερικά αντικείμενα από μέσα να λείπουν. Όπως εκτίμησε η όλη κίνηση έγινε γιατί είχε αφήσει ένα σάκο μέσα που κάποιοι θεώρησαν ότι μπορεί να είχε κάτι πολύτιμο. Η ζημιά που υπέστη δεν είναι τίποτε μπροστά στη ταραχή της οικογένειάς του αλλά και φίλων και θαμώνων που ένιωσαν έκθετοι στις διαθέσεις κάποιων. Πάντως ,σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν, δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, ενώ καταγγέλλεται ότι συχνά ακόμα και νήπια χρησιμοποιούνται για να κλέψουν ότι μπορεί να κλαπεί, ακόμα και με βανδαλισμό, ώστε αν πιαστούν να έχουν μηδαμινές κυρώσεις λόγω ηλικίας.
Το τραγικό είναι ότι απέναντι από την επιχείρηση είναι η Αστυνομική Διεύθυνση(!) και ότι αυτός που υφίσταται τη μεγαλύτερη ζημιά είναι ο πολύπαθος επιχειρηματίας.
agrinionews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...