Καθαρίστηκε ο χώρος του ΚΕΚ στο
Νεοχώρι, προκειμένου, εκτός των άλλων, να δεχθεί και την εκδήλωση που θα
πραγματοποιήσει η Κοινότητα την Καθαρά Δευτέρα.
Πρόκειται για έναν μεγάλο χώρο, όπου
υπάρχει ένα οίκημα και μια εκπληκτική βλάστηση, ο οποίος είχε
ενοικιαστεί σε κάποιο ΚΕΚ για την υλοποίηση προγραμμάτων. Ωστόσο εδώ και
πολλά χρόνια, είχε αφεθεί στην τύχη του. Πάγιο αίτημα των κατοίκων ήταν
η αξιοποίησή του, αλλά κυρίως ο καθαρισμός του, αφού η βλάστηση που
υπάρχει εκεί τον είχε μετατρέψει σε ζούγκλα. Τις τελευταίες ημέρες με
πρωτοβουλία του προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Γιάννη Κατσούλα,
καθαρίστηκε και οι διάδρομοι στρώθηκαν με χαλίκι, προκειμένου να είναι
προσβάσιμο το σημείο, προκειμένου να πραγματοποιηθεί εκεί και η εκδήλωση
της Καθαράς Δευτέρας, όπως ήδη έχει προγραμματιστεί.
Το σημαντικό πάντως είναι, ότι, τόσο ο
πρόεδρος, όσο και οι κάτοικοι, θέλουν μια πιο οργανωμένη αξιοποίηση του
χώρου, με τη στέγαση κάποιας δραστηριότητας που να έχει μόνιμο
χαρακτήρα. Μια πρόταση που έχει κατατεθεί, είναι αυτή του πρώην προέδρου
του Νεοχωρίου Γρηγόρη Φούντα, για την μεταφορά του νηπιαγωγείου,
προκειμένου και αυτό να αποκτήσει μια αξιοπρεπή στέγη. Πρόκειται για μια
ιδέα που συζητείται, αφού φαίνεται εφικτή, αρκεί να γίνουν κάποιες
μικροπαρεμβάσεις στο κτίριο. Άλλη μια πρόταση λέει ότι μπορεί το κτίριο
να ενοικιαστεί σε ιδιώτη, ώστε να δημιουργήσει μια επιχείρηση τύπου
αναψυκτηρίου, για να έχει και ο δήμος έσοδα.
Όλες οι προτάσεις έχουν μπει στο τραπέζι
της συζήτησης, με βασικό ζητούμενο τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Μέχρι
να παρθεί η τελική απόφαση πάντως, ο χώρος θα είναι καθαρός και καλά
συντηρημένος, αλλά κυρίως ακίνδυνος.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...