ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΣΗΚΩΣΑΝ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ


Ένταση δημιουργήθηκε λίγο πριν από τις 8.00 το βράδυ στα νέα διόδια στον κόμβο Μαλακάσας, ενώ,
εδώ και λίγη ώρα διαδηλωτές κρατούν ανοιχτά τα διόδια Αφιδνών, όπου τα αυτοκίνητα περνούν χωρίς να πληρώνουν.

Τα επεισόδια σημειώθηκαν όταν περίπου 500 άτομα, κάτοικοι της περιοχής και μέλη του κινήματος «Δεν Πληρώνω», συγκεντρώθηκαν στον κόμβο της Μαλακάσας, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση στο τέλος των διοδίων, αλλά για τη δημιουργία νέων διοδίων στις παράπλευρες εισόδους της εθνικής οδού.

Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, σύμφωνα με την Αστυνομία, οι συγκεντρωθέντες έβαλαν φωτιά σε ένα λάστιχο αυτοκινήτου σε παράπλευροι δρόμο, ενώ προξένησαν φθορές σε ένα κουβούκλιο των διοδίων.

Οι συγκεντρωθέντες έκλεισαν συμβολικά για 10 λεπτά τα δύο ρεύματα της εθνικής οδού και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν στα διόδια Αφιδνών, όπου έχουν σηκώσει τις μπάρες επιτρέποντας έτσι στα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας.

Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες όμως δεν έχουν επέμβει μέχρι στιγμής.
enikos
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook