Τελείωσε ο χρόνος για την εναπόθεση των απορριμμάτων του δήμου Μεσολογγίου στο ΧΥΤΑ Ναυπάκτου και έτσι τώρα η κατάσταση είναι ιδιαίτερα πιεστική για τον δήμο.
Την περασμένη Δευτέρα τα απορριμματοφόρα του δήμου έμειναν φορτωμένα στο αμαξοστάσιο, καθώς δεν μπορούσαν να πάνε στο ΧΥΤΑ Ναυπάκτου, αφού την περασμένη Παρασκευή τέλειωσε ο χρόνος, που είχε συμφωνηθεί μεταξύ των δυο Συνδέσμων για την εναπόθεση των σκουπιδιών του Μεσολογγίου στο γειτονικό ΧΥΤΑ. Όταν παρουσιάστηκαν προβλήματα στο ΧΥΤΑ Μεσολογγίου, ο δήμαρχος Π. Κατσούλης ήρθε σε επαφή με το Σύνδεσμο του όμορου δήμου, προκειμένου να μεταφέρονται εκεί τα σκουπίδια μέχρι να βρεθεί λύση. Η συμφωνία που είχε γίνει ήταν ότι μέχρι τέλους Ιανουαρίου θα γίνεται η μεταφορά των σκουπιδιών, αφού ο δήμαρχος Μεσολογγίου είχε διαβεβαιώσει ότι σύντομα θα ήταν έτοιμες οι βελτιωτικές εργασίες στο πρώτο κύτταρο του ΧΥΤΑ Μεσολογγίου, για την εναπόθεση απορριμμάτων μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την κατασκευή του 2ου και 3ου κυττάρου...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 13/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...