Η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων και η συντονιστική επιτροπή αποφάσισαν μια σειρά από
δράσεις.
Αύριο Παρασκευή και ώρα 12:00 κινητοποίηση/συλλαλητήριο στην Ερμίτσα
Σάββατο 8/2 Αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας και του μπλόκου της Ερμίτσας θα βρίσκεται στο Μπλόκο Νίκαιας
Κυριακή 9/2 και ώρα 12:00 νέο συλλαλητήριο στο μπλόκο της Ερμίτσας, όπου θα ληφθούν και αποφάσεις για την περαιτέρω κλιμάκωση του αγώνα.
«Κλιμακώνουμε τον δίκαιο αγώνα μας, ενισχύουμε τα αγροτικά μπλόκα.» αναφέρει η ανακοίνωση της ΟΑΣ.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!