ΓΙΑΤΙ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΓΙΑΤΙ ΣΒΗΝΟΥΜΕ ΚΕΡΑΚΙΑ ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ;

Κατηγορία ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ στις   4:30 π.μ.  |  Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014


Οι αρχαίοι πρόγονοί μας, για να τιμήσουν την Άρτεμη, τη θεά της Σελήνης και του κυνηγιού, είχαν τη
συνήθεια να ανάβουν λαμπάδες και να τις τοποθετούν μαζί με μεγάλα στρογγυλά γλυκά από μέλι στο βωμό της. Το φως από τις λαμπάδες πίστευαν ότι βοηθούσε τη θεά να δει τις βαθιές επιθυμίες όσων προσεύχονταν σε αυτήν.

Με τα χρόνια το σβήσιμο των κεριών σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της διατύπωσης της ευχής που θέλουμε να πραγματοποιηθεί.

Πηγή: Infokids.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...