ΈΝΑ ΠΕΠΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝΩ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ.(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΈΝΑ ΠΕΠΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝΩ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑ.(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:05 μ.μ.  |  Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

amfiloxia3 (1)
Εντυπωσιακή ήταν η εικόνα της Αμφιλοχίας σήμερα το πρωί με την ομίχλη που διέσχιζε με ταχύτητα το  κεντρικό μέρος της πόλης. Η εν λόγω ομίχλη είναι σύνηθες φαινόμενο αυτή την εποχή το οποίο συμβαίνει  όταν κάποιο θερμό τμήμα αέρα βρίσκεται, πάνω από τη λίμνη Αμβρακία,  υγροποιείται και δημιουργεί αυτό το πυκνό πέπλο ομίχλης το οποίο καταλήγει και χάνεται στον Αμβρακικό
amfiloxia-12
e-maistros.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...