Οι «Ράδιο Αρβύλα» έκλεισαν την αποψινή εκπομπή τους με ένα συγκινητικό βίντεο για τον φίλο και συνεργάτη τους
Αντώνη που «έφυγε» πριν 17 χρόνια.
Ο Αντώνης Κανάκης μίλησε για τον φίλο του και θύμισε στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου που ήταν καλεσμένος στην εκπομπή ότι είχαν συναντηθεί τηλεοπτικά πριν 20 χρόνια τότε που ήταν και ο άλλος Αντώνης όπως είπε ο παρουσιαστής.
Δείτε το video:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!