ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΚΛΟΚΟΒΑ.. « aitoloakarnanianet

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΟΡΕΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΗ ΚΛΟΚΟΒΑ..


Ανάβαση πραγματοποίησαν  σήμερα 09-02-2014 από το πρωί περίπου 30 ορειβάτες από τον Πύργο.


Ένα λεωφορείο τους μετέφερε στην πλατεία του χωριού και από εκεί ανέβηκαν στην κορυφή.

Ο Σύλλογος τους περίμενε κατά την επιστροφή και τους άνοιξε την αίθουσα του σχολείου, όπου το τζάκι άναψε για να ζεσταθούν και να στεγνώσουν από την πρωινή βροχή. Θα παραμείνουν εκεί ως αργά το απόγευμα , απολαμβάνοντας την φύση της Καλαβρουζας και την ζεστή φιλοξενία του χωριού
nafpaktianews.gr.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook