ΈΦΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ ΓΙΑ ΠΟΤΑ "ΜΠΟΜΠΕΣ" « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΈΦΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ ΓΙΑ ΠΟΤΑ "ΜΠΟΜΠΕΣ"

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   7:12 μ.μ.  |  Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014


Έφοδο έκαναν πριν από λίγο οι ράμπο του ΣΔΟΕ παρουσία εισαγγελέα σε χώρο που βρίσκεται πίσω
από το νοσοκομείο "Αγ. Ανδρέας" στην Πάτρα, αναζητώντας αποδεικτικά στοιχεία για νοθεία ποτών με οινόπνευμα.

Οι "μπόμπες" είναι στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ καθώς το κράτος χάνει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο από διαφυγόντες φόρους.
Σύμφωνα με το dete.gr,  η επέμβαση του ΣΔΟΕ έγινε μετά από καταγγελία και σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές το κλιμάκιο ανέμενε για να επέμβει και χθες τα μεσάνυχτα και εφόσον κάποιος μετέβαινε στον αποθηκευτικό χώρο. Σήμερα χωρίς να χαθεί άλλος χρόνος και καθώς τίθεται σοβαρότατος κίνδυνος για την υγεία των πολιτών, παρουσία εισαγγελέα ο χώρος ανοίχτηκε και ήδη αναζητούνται τα υλικά εκείνα τα οποία χρησιμοποιούνται για τη νοθεία αλκοολούχων ποτών.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...