ΦΩΤΙΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ(ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΦΩΤΙΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΨΗΣΤΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ(ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:11 μ.μ.  |  Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Όλη η πόλη μια γιορτή όπως το έθιμο προστάζει.

Τσικνοπέμπτη σήμερα και οι ψησταριές έχουν πάρει φωτιά από το πρωί σε κάθε γειτονιά της Ναυπάκτου,συνεχίζοντας την παράδοση της «Τσίκνας»
Με σύμμαχο τον καλό καιρό και τη διάθεση για γλέντι,φαγητό και ποτό στα ύψη,καταστηματάρχες και ιδιώτες  »τρατάρουν»  τους περαστικούς,φίλους και πελάτες για το καλό της ημέρας.
Από μας και του χρόνου…

IMG_2926.jpgIMG_2924.jpgIMG_2927.jpgIMG_2928.jpgIMG_2929.jpgIMG_2930.jpgIMG_2931.jpgIMG_2932.jpgIMG_2933.jpgIMG_2934.jpgIMG_2935.jpgIMG_2937.jpgIMG_2938.jpgIMG_2939.jpgIMG_2941.jpgIMG_2942.jpgIMG_2943.jpgIMG_2944.jpgIMG_2945.jpgIMG_2946.jpgIMG_2948.jpgIMG_2950.jpgIMG_2957.jpgIMG_2958.jpgIMG_2961.jpgIMG_2963.jpgIMG_2964.jpgIMG_2965.jpgIMG_2966.jpgIMG_2967.jpgIMG_2968.jpg
nafpaktianews.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...