Το Ε.Κ.Α καλεί τους εργαζόμενους και το λαό της περιοχής να εκφράσουν έμπρακτα την αλληλεγγύη
τους στο δοκιμαζόμενο από τη φύση λαό της Κεφαλονιάς.
Για το σκοπό αυτό από τις 8 π.μ. – 1 μ.μ. και από 5 μ.μ.- 8 μ.μ. θα συγκεντρώνει τρόφιμα που δε χρειάζονται ψυγείο στο Ε.Κ.Α.
Ανακοίνωση του ΠΑΜΕ
Η Ε.Γ. του ΠΑΜΕ Αιτωλ/νίας καλεί Ε.Κ.- συνδικάτα – λαϊκές επιτροπές να οργανώσουν άμεσα τη συγκέντρωση τροφίμων ( που δε χρειάζονται ψυγείο) γιατί είναι επείγουσα η ανάγκη για το λαό της Κεφαλονιάς που είναι σε δύσκολη κατάσταση λόγω των σεισμών.
Οι εργαζόμενοι σε κάθε κλάδο , σε κάθε χώρο δουλειάς να πάρουν την ευθύνη και οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ να πρωτοστατήσουν.
Καλεί όλους τους εργαζόμενους να απευθυνθούν στα συνδικάτα και να συμβάλουν καθοριστικά στην προσπάθεια αυτή.
Η συγκέντρωση των τροφίμων θα γίνεται στο Ε. Κ. Αγρινίου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!