Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ALPHA « aitoloakarnanianet

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ALPHA


Στο περιοδικό PEOPLE και τον Στέφανο Παπαδόπουλο μιλάει με αφοπλιστική ειλικρίνεια για τα
χρήματα που κερδίζει από την τηλεόραση, ο Νίκος Μάνεσης...

Τα τελευταία χρόνια οι δημοσιογράφοι είναι λίγο στο στόχαστρο. Εσύ πώς νιώθεις για αυτό;

Κοίτα, εγώ δεν παίρνω φακελάκια, ούτε θα βρείτε στα χρόνια της µεγάλης διασηµότητας να έχω κάνει διαφηµίσεις στα κανάλια, παρόλο που δέχτηκα προτάσεις, ούτε θα µου βρείτε φοροδιαφυγή. Άρα δικαιούµαι να µιλώ. Θα µπορούσα να είχα λύσει το οικονοµικό µου πρόβληµα, αλλά δεν το έχω λύσει.

Δηλαδή, δεν είnαι από τους καλοπληρωµένους παρουσιαστές;

Μην πω ψέµατα, ήµουν. Βέβαια, έπαιρνα το ένα δέκατο από αυτό που παίρνουν οι διάσηµοι. Τώρα είµαι στο 50% των χρηµάτων που έπαιρνα και µε το που παίρνω το µισθό, τον καταθέτω στην εφορία. Αυτός είναι ένας πόνος που βιώνει κάθε Έλληνας σήµερα, αλλά δεν παραπονιέµαι καθόλου, πολεµάµε και προχωράµε. Ναι, κάποτε ήµουν κι εγώ καλοπληρωµένος.
zappit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook