AΓΡΙΝΙΟ: ΜΟΝΟΗΜΕΡΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ (ΦΩΤΟ) « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

AΓΡΙΝΙΟ: ΜΟΝΟΗΜΕΡΟ ΛΟΥΚΕΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ (ΦΩΤΟ)

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   6:44 π.μ.  |  Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

epi-epimel-kapnisma2
Νέα γενική συνέλευση πραγματοποίησαν το μεσημέρι  οι επαγγελματίες εστίασης του Αγρινίου στην αίθουσα του
Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας και πλέον  πέρα από τις πιέσεις που θα ασκηθούν ειδικά σε επίπεδο Περιφέρειας, προσχωρούν σε κινητοποίηση.
epi-epimel-kapnisma4Συγκεκριμένα, αποφάσισαν να κλείσουν τα καταστήματα τους την επόμενη Πέμπτη  6 Μαρτίου. Παράλληλα έχουν σταλεί έγγραφα  στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος με συγκεκριμένα αιτήματα ως προς τους ελέγχους, ενώ   έγινε και συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος κ,. Αντωνόπουλο. Φυσικά η Περιφέρεια μπορεί να πάρει μια πολιτική απόφαση στήριξης των αιτημάτων της εστίασης, αλλά δεν μπορεί να καταργήσει το νόμο.
epi-epimel-kapnisma1Αυτό που ζητούν επιτακτικά οι επαγγελματίες είναι να υπάρξει μια διαλλακτικότητα από την πλευρά των ελεγκτικών υπηρεσιών, να σταματήσει η επιβολή προστίμων και να γίνονται συστάσεις. Παράλληλα, σε κεντρικό επίπεδο,  ζητούν την έναρξη διαλόγου από μηδενική βάση μεταξύ στης ΓΣΕΒΕΕ και του Υπουργείου Υγείας, για μια κοινά αποδεκτή λύση.
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...