Η αστυνομία του Χονγκ Κονγκ εξουδετέρωσε με επιτυχία αμερικανική βόμβα 900 κιλών από την
εποχή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τη μεγαλύτερη η οποία έχει ανακαλυφθεί ποτέ στην πόλη από εκείνη την εποχή.
Περίπου 2.200 άνθρωποι μετακινήθηκαν για να εκκενωθεί η περιοχή όταν έγινε αντιληπτή η ύπαρξη της βόμβας σε εργοτάξιο στη συνοικία Χάπι Βάλεϊ, την Πέμπτη το απόγευμα. Η βόμβα τύπου AN-M66 περιείχε εκρηκτική ύλη 450 κιλών.
Τη βόμβα την είχε εκτοξεύσει πιθανότατα το πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, όταν η Ιαπωνία κατείχε την πρώην βρετανική αποικία.
Η εξουδετέρωση χρειάστηκε αρκετό χρόνο, λόγω της ανάγκης να ανοιχτούν τρύπες στο «σώμα» της και εξαιτίας της μεγάλης ποσότητας εκρηκτικών στο εσωτερικό της.
toxwni.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!