ΣΤΟΥΣ 53 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΟΥΣ 53 ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ


Αυξάνονται συνεχώς τα θανατηφόρα κρούσματα από τον ιό της γρίπης.


Μέχρι τώρα, 53 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους και, σύμφωνα με τους ειδικούς, οι περισσότεροι έπασχαν από υποκείμενο νόσημα και δεν είχαν εμβολιαστεί.

Έξι νέες εισαγωγές έχουν γίνει από το πρωί σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ), με τον αριθμό των νοσηλευομένων να φτάνει τους 59 με εργαστηριακά επιβεβαιωμένη γρίπη. Συνολικά, 174 άτομα έχει χρειαστεί να νοσηλευθούν σε ΜΕΘ.

Το ΚΕΕΛΠΝΟ υπενθυμίζει ότι, κατά την περίοδο αυξημένης κυκλοφορίας του ιού της γρίπης, συστήνεται η έγκαιρη χορήγηση αντι-ιικών σε ασθενείς με σοβαρή συμπτωματολογία ανεξαρτήτως παραγόντων κινδύνου για επιπλοκές από τη γρίπη, χωρίς να είναι αναγκαία η εργαστηριακή επιβεβαίωση της γρίπης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook