Με ενθουσιασμό και μεγάλη χαρά μπήκαν οι μικροί μαθητές για πρώτη μέρα, την περασμένη Τρίτη,
στο νέο κτίριο του 4ου δημοτικού σχολείου Μεσολογγίου.
Βλέποντας ένα σύγχρονο κτίριο, όμορφο και ζεστό δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τη χαρά τους και δεν έπαψαν να ρωτούν τους δασκάλους τους τι είναι όλα αυτά που έβλεπαν γύρω τους. Ήταν μια συγκινητική στιγμή και για τους εκπαιδευτικούς, όπως υπογράμμισε η διευθύντρια Δήμητρα Αρτηνού, αφού μέχρι τώρα τα μικρά παιδιά αναγκάζονταν να κάνουν μάθημα σ'ένα κτίριο, στο οποίο έμπαιναν τα νερά της βροχής κάνοντάς το κρύο και αφιλόξενο...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 06/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...