Στον έλεγχο των φακέλων 35.000 υπαλλήλων που μονιμοποιήθηκαν μεταξύ των ετών 2006 - 2010 με
το Προεδρικό Διάταγμα Παυλόπουλου προχωρά το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Το έργο αναλαμβάνει το ΑΣΕΠ και το Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Αφορά δημόσιους υπαλλήλους από την περίοδο 2006 - 2010
Σύμφωνα με το Τα Νέα, θα ελεγχθεί η νομιμότητα των μονιμοποιήσεων, καθώς και κάθε άλλη μετατροπή σύμβασης σε εργασιακή σχέση αορίστου χρόνου.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι υπάλληλοι που θα εντοπιστούν να έχουν καταθέσει πλαστά έγγραφα για να μονιμοποιηθούν ή δεν κάλυπταν τις προϋποθέσεις του νόμου, θα απολυθούν αφού πρώτα περάσουν από ακρόαση στο ΑΣΕΠ.
πηγή: tovima.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!