ΆΦΗΣΕ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟ ΤΟ 2 ΕΤΩΝ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ – ΚΙΝΔΥΝΕΨΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΆΦΗΣΕ ΟΛΟΜΟΝΑΧΟ ΤΟ 2 ΕΤΩΝ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ – ΚΙΝΔΥΝΕΨΕ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   8:31 μ.μ.  |  Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014


Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στον Άγιο Νικόλαο απo αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Αγίου
Νικολάου, 28χρονη αλλοδαπή υπήκοος Αλβανίας, για έκθεση του ανηλίκου τέκνου της, 2 ετών, σε κίνδυνο.

Ειδικότερα, χθες το πρωί, η 28χρονη είχε αφήσει μόνο του, εντός της οικίας της, το ανήλικο τέκνο της, το οποίο είχε ανέβει σε ανοιχτό παράθυρο ύψους 2,5 μέτρων από το οδόστρωμα, εκθέτοντας το σε σοβαρό κίνδυνο.

Οι αστυνομικοί της ανωτέρω Υπηρεσίας, αφού αναζήτησαν, εντόπισαν την 28χρονη και την συνέλαβαν.

Η συλληφθείσα, με την σε βάρος της σχηματισθείσα δικογραφία, οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Λασιθίου.

prismanews.gr 
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...