ΘΡΗΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ - ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ 25ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΘΡΗΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ - ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ 25ΧΡΟΝΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ


Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 25χρονος αστυνομικός στη Θήβα, το πρωί της Πέμπτης, λίγες μόλις
μέρες...μετά την αυτοκτονία συναδέλφου του στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το viotiashop.gr, ο αυτόχειρας χρησιμοποίησε το υπηρεσιακό του όπλο. Τα αίτια της αυτοκτονίας δεν έχουν διευκρινιστεί, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό αν ο νεαρός άφησε κάποιο σημείωμα.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook