ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΟΙ 200 ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΟΙ 200 ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Με 200 νοσηλευτές που είχαν ενταχθεί στο πρόγραμμα της κινητικότητας του υπουργείου Παιδείας ,
ενισχύονται τα νοσοκομεία της χώρας, μετά την υπογραφή της σχετικής απόφασης από τους υπουργούς Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Υγείας.

Οι επαγγελματίες της Υγείας που επί χρόνια εργάζονταν στον τομέα της εκπαίδευσης και ήταν ενταγμένοι στο υπουργείο Παιδείας, θα καλύψουν κενά σε νοσηλευτικό προσωπικό, ενώ θα περάσουν από ειδική εκπαίδευση στα νοσοκομεία όπου θα μετακινηθούν.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook