ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΓΝΠ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ 18ΧΡΟΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΥ-ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΝΔΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΓΝΠ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ 18ΧΡΟΝΟΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΙΓΙΑΛΕΙΟΥ-ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΧΘΗΚΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΑΝΔΡΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤ

Στην εντατική του ΠΓΝΠ νοσηλεύεται 18χρονος φίλαθλος του Παναιγιαλείου-Οι συγγενείς του καταγγέλλουν ότι δέχθηκε επίθεση από άνδρες των ΜΑΤ O νεαρός, που είχε πάει στο γήπεδο με μια φίλη του, βρέθηκε σε λάθος σημείο τη λάθος στιγμή
Στην εντατική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου στο Ρίο νοσηλεύεται από το βράδυ της Δευτέρας ένας 18χρονος αιγιώτης, ο οποίος όπως καταγγέλλουν συγγενείς του, δέχτηκε από άνδρες των ΜΑΤ
ένα δακρυγόνο στο κούτελό του βγαίνοντας από το Δημοτικό Στάδιο Αιγίου μετά τη λήξη του αγώνα μεταξύ Παναιγιαλείου και Παναχαϊκής.
Προφανώς, όπως αναφέρει ο filodimos.gr ο νεαρός, που είχε πάει στο γήπεδο με μια φίλη του, βρέθηκε σε λάθος σημείο τη λάθος στιγμή, το θέμα είναι όμως πως αφού μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο έχοντας υποστεί κάταγμα στο μπροστινό μέρος του κρανίου του, έκανε πέντε ράμματα αλλά κρίθηκε αναγκαία η νοσηλεία του στην εντατική και περνάει συνεχώς από εξετάσεις και αξονικές, καθώς οι γιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας του.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες του filodimos ο νεαρός προτίθεται μόλις βγει από το νοσοκομείο να προβεί σε μηνύσεις για το περιστατικό, που λίγο έλειψε να του στοιχίσει τη ζωή.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook