Στα χέρια της ΟΠΚΕ Πρέβεζας έπεσε ένας υπήκοος Αλβανίας, ο οποίος επιχείρησε να μεταφέρει στο
εσωτερικό της χώρας μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών ουσιών...
...
Νωρίς το πρωί, οι αστυνομικοί της ΟΠΚΕ, σταμάτησαν το ύποπτο αυτοκίνητο κοντά στη Φιλιππιάδα και από τον έλεγχο που ακολούθησε διαπίστωσαν ότι μετέφερε 180 περίπου κιλά ναρκωτικών ουσιών.
Ο οδηγός που οχήματος που διαμένει στη Νέα Ιωνία Αττικής, έφερε μαζί του και το ποσό των τεσσεράμισι χιλιάδων ευρώ.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τα ναρκωτικά είχαν φορτωθεί από σημείο όπου τα είχαν μεταφέρει Αλβανοί και προορισμός ήταν η Αθήνα.
epiruspost.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!