ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ 17ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΟ « aitoloakarnanianet

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ 17ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΔΕΝΤΡΟ


Στο πένθος έχει βυθιστεί το χωριό Διβαράτα Πυλάρου της Κεφαλονιάς μετά το τραγικό θάνατο ενός
17χρονου ο οποίος ανέβηκε σε δέντρο να το κλαδέψει, αλλά έχασε την ισορροπία του και έπεσε.

Κατά την πτώση τραυματίστηκε σοβαρά και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Ρίου της Πάτρας, όπου υπέκυψε.

Παρόλο που υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση, οι γιατροί δυστυχώς δεν κατόρθωσαν να ανατρέψουν την κατάσταση.
thebest.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook