ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ[ΦΩΤΟ] « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ ΑΓΡΟΤΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ ΓΙΑ 15 ΛΕΠΤΑ[ΦΩΤΟ]

Για περίπου 15 λεπτά, οι αγρότες της Φθιώτιδας έκλεισαν την εθνική οδό Αθηνών-
Λαμίας στο ύψος της Ανθήλης. Οι αγρότες σε συνεργασία με τους κτηνοτρόφους,έριξαν και γάλα στο δρόμο, προκειμένου να δείξουν ότι με τις χαμηλές τιμές που επικρατούν στην αγορά δεν τους συμφέρει να το πουλάνε.
Σύμφωνα με το lamiastar.gr, στην εθνική οδό παραβρέθηκαν και άλλες παραγωγικές τάξεις για να διαμαρτυρηθούν για τα γενικότερα προβλήματα στην αγορά.
Ο αποκλεισμός του δρόμου έγινε με την διακριτική παρουσία της αστυνομίας και των ΜΑΤ που επέβλεπαν την συγκέντρωση, χωρίς ωστόσο να δημιουργηθεί η παραμικρή ένταση.
Δείτε τις φωτογραφίες

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook