1.116.000 ευρώ στην Αιτωλοακαρνανία η πρώτη καταβολή για το τρέχον σχολικό έτος.
30.000.000 ευρώ διέθεσε το υπουργείο Εσωτερικών στις Περιφέρειες της χώρας, προς κάλυψη δαπανών μεταφοράς μαθητών, έναντι της συνολικής τους δαπάνης για το σχολικό έτος 2013-2014.
Στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος διατέθησαν 2.480.300 ευρώ, εκ των οποίων το 1.116.000 για πληρωμές του έργου μεταφοράς μαθητών στην Αιτωλοακαρνανία.
Στην Αχαΐα δόθηκαν 708.300 ευρώ και στην Ηλεία 656.000.
Τα έχουν πιστωθεί στον ειδικό λογαριασμό στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και, σύμφωνα με πληροφορίες του agrinioreport.com, οι πληρωμές θα γίνουν τις επόμενες μέρες.
Πηγή:agrinioreport.com
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!