ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ BLUE STAR PAROS « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ BLUE STAR PAROS

Ποδαρικό στο λιμάνι του Πειραιά από το Blue Star Paros
Το Blue Star Paros ήταν το πρώτο πλοίο που κατέπλευσε στολιμάνι του Πειραιά τέσσερα λεπτά μετά τον
ερχομό του 2014.

Εκτελούσε το δρομολόγιο από Σαντορίνη, Ίο, Νάξο, Πάρο, Πειραιά και το υποδέχτηκε ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Δημήτριο Μπαντιά.

Ο κ. Βαρβιτσιώτης επισκέφθηκε στη γέφυρα του πλοίου τον καπετάνιο και τα άλλα μέλη του πληρώματος και ευχήθηκε υγεία και ευτυχία σε όλη τη ναυτική οικογένεια και καλές θάλασσες σε όλους τους ναυτικούς.

Στη συνέχεια ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου μετέβη στον Θάλαμο επιχειρήσεων του υπουργείου, ενώ άλλαξε τον χρόνο στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά με στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.
newsit.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook