ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΣ-ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ

Κατηγορία ΥΓΕΙΑ στις   1:00 μ.μ.  |  Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Σε εκβιασμούς και πιέσεις προς τους ασθενείς προχωρούν γιατροί του ΕΟΠΥΥ οι οποίοι δεν
θέλουν «πλαφόν» στη χορήγηση φαρμάκων.
Έκπληκτοι οι ασθενείς ενημερώνονται ότι ο γιατρός δεν είναι σε θέση να τους χορηγήσει τη συνταγή, καθώς θα ξεπεράσει έτσι το μηνιαίο όριο που ορίζεται με νέο νόμο. Σε πιθανή αντίδρασή τους, τους παραπέμπει στο υπουργείο Υγείας για να...διαμαρτυρηθούν.
Η πίεση ασκείται, κυρίως, σε χρονίως πάσχοντες, οι οποίοι παίρνουν φάρμακα μεγάλης αξίας. Το δραματικό της υπόθεσης είναι ότι οι ασθενείς καλούνται στην ουσία να πληρώνουν το τίμημα της αναμέτρησης Πολιτείας - γιατρών.
Το επίμαχο μέτρο προβλέπει ότι κάθε γιατρός του ΕΟΠΥΥ δεν θα μπορεί να υπερβαίνει το 80% της αξίας των συνταγών που χορήγησε το 2013. Η απόφαση στηρίζεται στο γεγονός ότι οι τιμές των φαρμάκων μειώθηκαν σε σχέση με πέρυσι.
Με το νέο δελτίο τιμών που είναι υπό έκδοση μειώνονται ακόμη περισσότερο. Η μεσοσταθμική μείωση εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει το 10% και η διαφορά μπορεί να καλυφθεί με τη συνταγογράφηση περισσότερων γενοσήμων, τα οποία είναι φθηνότερα.
Κάντε κλικ για μεγέθυνση:
Πηγή: Έθνος
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...