ΠΕΥΚΑ ΕΦΡΑΞΑΝ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΒΟΝΙΤΣΑ « aitoloakarnanianet

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

ΠΕΥΚΑ ΕΦΡΑΞΑΝ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΒΟΝΙΤΣΑ

koi-pefka-bonitsa1
Χτες το βράδυ Σάββατο 18/01/2014 περίπου στις 9:20  κάτοικοι της Βόνιτσας ενώ πήγαν να διασχίσουν το δρόμο πίσω
από το κάστρο, ξαφνικά δυο πεύκα έπεσαν και έφραξαν το δρόμο. Είναι στο σημείο πίσω από τις εκκλησίες στην περιοχή «Χώρα».
koi-pefka-bonitsa2Είχαν τύχη βουνό αυτοί που περνούσαν εκείνη την στιγμή από το σημείο αυτό. Είναι πολυσύχναστη περιοχή από πεζοπόρους, ποδηλάτες αλλά και οδηγούς αυτοκινήτων. Αξιοσημείωτο είναι ότι εκείνη την στιγμή δεν είχε καθόλου άνεμο στην περιοχή.
http://katounanews.blogspot.gr/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook