
Με απόφαση της επιτροπής Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η
οποία ελήφθη στις 13.1.2014, αποφασίστηκε η κατασκευή νέου αγωγού ύδρευσης για τα πανέμορφα νησιά μας Κάλαμο και Καστό.
Τα δύο αυτά νησιά μας, ως γνωστό το καλοκαίρι σφύζουν από ζωή, μιας και αποτελούν προορισμό για χιλιάδες ιστιοπλοϊκά και μηχανοκίνητα σκάφη. 4800 ιστιοπλοϊκά διακινήθηκαν στην περιοχή το 2011 σύμφωνα με έγγραφο της μαρίνας Λευκάδας.
Ο Κάλαμος, αυτό το μαγικό νησάκι που συνδυάζει το άπλετο πράσινο με σκιερές παραλίες και απίστευτα γαλαζοπράσινα νερά. Ένα καταφύγιο γαλήνης και επαφής με τη φύση. Τον Kάλαμο τον ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά. Πευκοδασωμένες πλαγιές που πέφτουν απαλά στη θάλασσα και τα πεύκα να φτάνουν μέχρι κάτω στις ατέλειωτες μικρές αγκάλες με άμμο και ψιλό βότσαλο.
Ο Καστός είναι μέρος κυρίως για σκάφη και προσφέρεται για θαλάσσια σπορ, ψάρεμα, κολύμπι στις πανέμορφες παραλίες του και κυρίως για περιπάτους ανάμεσα στα πέτρινα σπίτια, στους ελαιώνες, στα παλαιά Ελαιοτριβεία και στον ανεμόμυλο πάνω από το χωριό που είναι ο μοναδικός στο νομό Λευκάδας που διατηρείται ο μηχανισμός του. Στο Καστό δεν θα συναντήσετε αυτοκίνητα, ούτε φασαρία, ούτε οτιδήποτε θυμίζει τους σημερινούς έντονους ρυθμούς ζωής. Όλα εδώ κυλάνε μέσα σε μία μοναδική ηρεμία, ένα πραγματικό ησυχαστήριο.
Καιρός λοιπόν είναι τα δύο αυτά πανέμορφα νησιά να αποκτήσουν τις υποδομές που χρειάζονται για να μπορέσουν να αναπτυχθούν τουριστικά, γιατί αυτό είναι το μέλλον τους. Τουρισμός με σεβασμό στο ιδιαίτερο φυσικό τους κάλλος. Το ομολογούν όλοι όσοι είχαν την τύχη να τα επισκεφτούν. Πρέπει και ο Δήμος Λευκάδας να δείξει μεγαλύτερη προσοχή και να βοηθήσει ώστε να λυθούν προβλήματα που χρόνια ταλαιπωρούν μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες.
Όσον αφορά τα σχέδια κάποιων άρρωστων εγκεφάλων, που θέλουν να βάλουν ιχθυοτροφεία στα δύο νησιά, μάλλον πρόκειται για σχιζοφρενείς τύπους, και ένας γιατρός να τους δει θα τους χρειαζόταν!!!
mytikapress.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!