ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ- ΈΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ- ΈΚΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:12 μ.μ.  |  Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014


Η υπόθεση της μικρής Αναστασίας από την Αβόρανη Aγρινίου έχει γίνει γνωστή στο Πανελλήνιο
μέσα από τα ΜΜΕ  και την κινητοποίηση του Παναιτωλικού.  Από εκείνη την στιγμή και μετά πολύς κόσμος ευαισθητοποιήθηκε από το όλο θέμα και προσπαθεί με κάθε τρόπο να βοηθήσει!

Η Αναστασία πάσχει από οπτική νευροπάθεια και κινδυνεύει να χάσει την όρασή της. Πρέπει το συντομότερο δυνατό να μεταβεί στις ΗΠΑ για αντιμετώπιση του προβλήματος και η ΠΑΕ Παναιτωλικός βρίσκεται δίπλα της, προκειμένου να εξασφαλιστούν τα απαιτούμενα έξοδα, στα οποία δεν μπορεί ν’ ανταποκριθεί η οικογένειά της

Η λεπτή επέμβαση στα μάτια της 7χρονης θα πρέπει να γίνει άμεσα στις ΗΠΑ και φυσικά όπως είναι κατανοητό το κόστος είναι μεγάλο! Για τον λόγο αυτό και μέσα από την εκπομπή «Τώρα… Ό,τι συμβαίνει» της Φαίης Μαυραγάνη στο «Κανάλι Ε», η κυρία Λαμπρινή, μητέρα της Αναστασίας έκανε προς όλους έκκληση για βοήθεια ενώ αναφέρθηκε και στον… Γολγοθά που βιώνει όλους αυτούς τους μήνες!

«Παλεύω με το άγνωστο και παλεύω 6 μήνες με θεριά», τόνισε μεταξύ άλλων η μητέρα της 7χρονης και πρόσθεσε: «Έχω απευθυνθεί παντού αλλά δεν βρίσκω ανταπόκριση κι αποφάσισα να βγω και στην τηλεόραση και να ζητήσω βοήθεια από τρίτους. Όταν το ίδιο το κράτος, η ασφάλεια μας δεν υπάρχει. Πρόκειται να γίνει ένα χειρουργείο που κοστίζει 20, 30, 50.000 δολάρια!

Η Αναστασία είναι δυνατή. Ρωτάει συνέχεια πότε θα φύγουμε μαμά να πάμε στην Αμερική να γίνει καλά το ματάκι μου. Όλο αυτό είναι Γολγοθάς αλλά η πίστη μου είναι μεγάλη. Είναι ένας σταυρός που όμως θα επιστρέψουμε και θα βγούμε δυνατοί»!

Στην ίδια εκπομπή φιλοξενήθηκε και ο Θωμάς Σπύρου, ως μέλος του Δ.Σ του Παναιτωλικού, ο οποίος από την πλευρά του αναφέρθηκε στην βοήθεια που δίνει ο Παναιτωλικός αλλά και στο γεγονός ότι λειτούργησε ως μέσο… αφύπνισης για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα!

Mάλιστα στην προπόνηση της Παρασκευής βρέθηκε η μικρή Αναστασία και έβγαλε μια αναμνηστική φωτογραφία με τους παίκτες, οι οποίοι με την σειρά τους έχουν ήδη μαζέψει ένα ποσό για να το διαθέσουν!


gazzetta.gr
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...