Στις 19 Μαΐου πριν είκοσι δύο χρόνια, γεννήθηκε το πρώτο παιδί της αγαπημένης παιδικής μου φίλης
που, από την Τρίτη δημοτικού, μοιραζόμασταν το ίδιο θρανίο και τα όνειρά μας για το μέλλον.
Οι καλές Μοίρες χάρισαν απλόχερα τα δώρα τους σ’ αυτό το παιδί που το βλέπαμε να μεγαλώνει και το καμαρώναμε όλοι: εξυπνάδα, ομορφιά, ταλέντα, ευαισθησία, χιούμορ, ευγένεια, καλοσύνη… Ένα παιδί, ένα μεγάλο χαμόγελο, γεμάτο όρεξη για ζωή και διάθεση για αγώνα, επιτυχίες και πρωτιές. Πρώτη στο Λύκειο και πρώτη στο Πολυτεχνείο. Είχε πάρει πολλά αριστεία, επαίνους, βραβεία, χρηματικές υποτροφίες και συγχαρητήρια. Είχε καταφέρει να κερδίσει το θαυμασμό μικρών και μεγάλων, γνωστών και αγνώστων, παραμένοντας ταυτόχρονα ένα απλό κορίτσι χωρίς εγωισμό, έπαρση ή διάθεση επίδειξης.
Η Ειρήνη δεν ήταν τυχαίο παιδί γι’ αυτό μας λείπει πολύ.
Πονάμε αληθινά γιατί χάσαμε τον ήλιο από την ζωή μας.
Ειρήνη, απ’ τον παράδεισο που σίγουρα βρίσκεσαι, στέλνε μας λίγο φως…
Α.Τ.
aixminews.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...