Απανθρακωμένος βρέθηκε 47χρονος, όταν ξέσπασε φωτιά στο παράπηγμα που διέμενε.
Το τραγικό συμβάν έγινε λίγο πριν από τα μεσάνυχτα χθες στην επαρχιακή οδό Ορχομενού - Λιβαδειάς.
Η πυροσβεστική κλήθηκε να σβήσει πυρκαγιά που είχε εκδηλωθεί σε παράπηγμα - αποθήκη που βρίσκεται δίπλα στο δρόμο. Όταν σβήστηκε η φωτιά, οι πυροσβέστες ανακάλυψαν ότι μέσα υπήρχε ένας απανθρακωμένος άνδρας.
Όπως προέκυψε, στη συνέχεια, στο σημείο διέμενε ένας 47χρονος Ρουμάνος, ο οποίος είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ και είχε ξεχάσει αναμμένα κεριά, με αποτέλεσμα να συμβεί το μοιραίο.
Σύμφωνα με τα όσα μάλιστα δήλωσε ο ετεροθαλής αδελφός του, ανάλογο περιστατικό είχε συμβεί και στο παρελθόν, αλλά τότε πρόλαβαν το κακό. Αυτή τη φορά, όμως, ο 47χρονος δεν στάθηκε τυχερός.
Πηγή: Lamiareport.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...