ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ « aitoloakarnanianet

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗΣ

Αυτοκτόνησε τα ξημερώματα ασθενής που νοσηλεύονταν στην κλινική «Άγιος Λουκάς»,
στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival.gr, γύρω στις 4 τα ξημερώματα, νοσηλεύτριες διαπίστωσαν ότι ο 75χρονος καρκινοπαθής απουσίαζε από το κρεβάτι του και, μετά από έρευνα, διαπιστώθηκε ότι είχε βάλει τέλος στη ζωή του.
Ο ηλικιωμένος έπεσε από το παράθυρο της κλινικής στον αύλειο χώρο, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.
Πηγή: thestival.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook