ΤΗΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΤΗΣ! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

ΤΗΣ ΕΣΤΕΛΝΑΝ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΤΗΣ!


Άτομα αγνώστων στοιχείων δηλητηρίασαν σκύλο στο μπαλκόνι του 3ου ορόφου
πολυκατοικίας στην Λεμεσό πετώντας τροφή η οποία περιείχε δηλητήριο.

Σύμφωνα με την καταγγελία οι ένοικοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με το φρικτό θέαμα όταν επέστρεψαν στο σπίτι τους την Πρωτοχρονιά. Το περίεργο είναι ότι αυτή δεν ήταν η πρώτη απόπειρα των δραστών αφού κάποιες μέρες πριν έριξαν στο δρόμο σαλάμι με δηλητήριο το οποίο το συγκεκριμένο σκυλάκι έφαγε.
Όμως οι ιδιοκτήτες του σκύλου κατάφεραν να μεταφέρουν το άτυχο ζώο έγκαιρα στον κτηνίατρο και να το κρατήσουν στην ζωή.
Το αρρωστημένο τους μυαλό όμως σκαρφίστηκε άλλο τρόπο για να δολοφονήσουν τον σκύλο. Η ιδιοκτήτρια του σκύλου κατήγγειλε επίσης ότι δέχτηκε απειλητικά μηνύματα στο κινητό της από άγνωστο αριθμό. «Δεν αφήνουμε δουλειές μισοτελειωμένες» έλεγε το μήνυμα.
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook