Η Υβόννη Μπόσνιακ ήταν καλέσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον σύντροφό
της, Αντώνη Ρέμο. «Ο Αντώνης είναι πολύ ζεστός άνθρωπος» είπε χαρακτηριστικά η Υβόννη ενώ δήλωσε ότι αισθάνεται άβολα να μιλάει για εκείνον.
Δες το βίντεο:
faysbook.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!