Η Υβόννη Μπόσνιακ ήταν καλέσμένη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη και, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον σύντροφό
της, Αντώνη Ρέμο. «Ο Αντώνης είναι πολύ ζεστός άνθρωπος» είπε χαρακτηριστικά η Υβόννη ενώ δήλωσε ότι αισθάνεται άβολα να μιλάει για εκείνον.
Δες το βίντεο:
faysbook.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...