Η UEFA ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ -ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΥΡΑ 7 ΜΕ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ! « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Η UEFA ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ -ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΥΡΑ 7 ΜΕ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ!

«Ο Ολυμπιακός τιμωρήθηκε για ρατσιστική συμπεριφορά των οπαδών του (Άρθρο 14 του
Πειθαρχικού Κώδικα), ανεπαρκή οργάνωση (Άρθρο 33-4 των Κανονισμών Ασφαλείας), τη χρήση βεγγαλικών (άρθρο 16 του Πειθαρχικού Κώδικα) και λέιζερ (Άρθρο 16 του Πειθαρχικού Κώδικα). Κατά συνέπεια κλείσει μέρος της εξέδρας του γηπέδου –το κάτω μέρος της βόρειας κερκίδας- στο επόμενο εντός έδρας ευρωπαϊκό παιχνίδι (σ.σ αυτό με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ). Επίσης, επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 30.000 ευρώ. 

Η μάχη κατά του ρατσισμού αποτελεί βασική προτεραιότητα της UEFA, η οποία έχει πολιτική μηδενικής ανοχής απέναντι σε φαινόμενα ρατσισμού και διακρίσεων τόσο στους αγωνιστικούς χώρους όσο και στις εξέδρες. Κάθε μορφή ρατσιστικής συμπεριφοράς θεωρείται σοβαρό παράπτωμα κατά των κανονισμών και τιμωρείται βαριά. Μετά την αλλαγή των κανονισμών την 1η Ιουνίου, ο αγώνας κατά του ρατσισμού γίνεται πιο έντονος και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την επιβολή βαρύτερων τιμωριών». 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook