To θέμα ανακίνησε ο Γιώργος Λιάγκας με αφορμή ένα διάλογο
της Μενεγάκη και των συνεργατών
της! Η Ελένη, στην εκπομπή της, την ώρα που
συζήταγε με τους συνεργάτες της on air, για το κέρασμα, η ίδια δήλωσε ότι όταν
βγαίνει με κάποιον και ξέρει ότι εκείνη παίρνει πιο πολλά λεφτά από τον άλλον,
κερνάει πάντα.
Συγκεκριμένα είπε: «Αν ξέρω ότι εγώ είμαι πιο πάνω θα πληρώσω
εγώ, αν όμως ξέρω ότι ο άλλος βγάζει πιο πολλά από εμένα τον αφήνω να
πληρώσει», με τους συνεργάτες της να το αποδέχονται και τον Θοδωρή
Κουτσογιαννόπουλο να της απαντά: «Είναι γνωστή η γενναιοδωρία σου».
Βλέποντας το απόσπασμα αυτό, στο Πρωινό, ο Γιώργος Λιάγκας
αφού συμφώνησε με την Ελένη Μενεγάκη, είπε: «Ε, ποιος βγάζει πιο πολλά λεφτά
από την Ελένη στην ελληνική tv;» και πρόσθεσε: «Καλά κάνει!», με την Φαίη
Σκορδά να λέει:«Και εγώ έχω ακούσει ότι η Ελένη είναι πολύ ανοιχτοχέρα»
Για να δούμε λοιπόν, αν βγουν οι πρώην συμμαθητές
Λιάγκας-Μενεγάκη μαζί, ποιος θα πληρώσει; Η απάντηση δική σας και τα
συμπεράσματα επίσης.
markos.tv
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...