Ο Μάρκος Σεφερλής "μεταμορφώθηκε" σε Νότη Σφακιανάκη και σχολίασε στην Τατιάνα
Στεφανίδου: "Αν δεν με απειλούσες, δεν θα ερχόμουν".
Δείτε το βίντεο από την εκπομπή "Mίλα":
enikos.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook